Wednesday 16 August 2017

Is Market Profiel Werk In Spot Fx


Is Market profiel werk in Spot FX Is Market profiel werk in Spot FX Hi, Ek het nou net ingestel is om die metode van Market profiel. een van die kernkomponent van die mark profiel is volume, wat nie goed gebruik word in plek valuta mark. Die vraag is, doen mark profiel werk goed in plek forex mark? enige ervaring enigiemand? Ek het gekyk na LP sonder om te koop enige boeke, net lees wat ek kan vind gratis, so my mening is vir debat word deur iemand wat meer as my weet (en dit is byna almal). Dit behoort te werk met Forex omdat volume, as sodanig, is nie nodig in LP. Dit is 'n faktor wat & quot; self & quot bevind ;, as dit uitgedruk kan word dat die pad. Billike waarde word gevind deur die ontwikkeling van die klokvorm diagram. Dit, op sy beurt, wys waar die meeste aktiwiteit is. Ek het dit, omdat dit my nie te kenne gee wat ek nie geweet het deur te kyk na kaarte. Billike waarde kan gevind word deur die vind van die horisontale lyn met die meeste bars sny dit. Het jy al gekyk na TRO's (Die verkreukelde Een) drade? Ek het die bogenoemde in sy verhandeling van plan raakgesien, maar pasop, ek kan nie veel van hom, afgesien van wat verstaan. Jy mag in staat wees om. Market profiel nie hier nie baie interesseer. Ek het probeer!

No comments:

Post a Comment