Saturday 30 September 2017

Emini Futures Dag Trading En Options Trading Strategies


Emini Futures Dag Trading en Options Trading Strategies Ek het begin handel in 1995 as 'n Oex indeks opsies handelaar. Ek is die verkoop van sit en roep krediet versprei wat ideaal was buite die omvang van die Oex op verstryking dag, en dan verval waardeloos. Deur die dag handel 2 agtereenvolgende setups met behulp van sintetiese opsie ambagte, jy het die potensiaal van beenkap in kort opsie versprei met groter krediete. Ek het gekom om te verstaan ​​dat as jy kan 'n been 'in jou verspreiding deur eerste koop of verkoop een opsie en dan die voltooiing van die posisie na 'n skuif in die beoogde rigting, jy kan die grootste opsie krediet te kry. Aangesien dit doen sal begin as dag ambagte, het ek gewerk aan die ontwikkeling van 'n dag handel metode wat directional beweging en prys voortsetting sou vang. Saam met handel opsies, het ek begin met behulp van dieselfde metode vir die dag handel die Switserse Frank en Amerikaanse verbande. In September 1997 het die Emini SP kontrak beskikbaar gestel en Emini dag handel begin. Gedurende hierdie tyd het ek ook die bestuur van 'n handel vennootskap wat verhandel 2 verskillende kommoditeit stelsels - en dan in November 1997 taktiese Trading begin. Daar is baie verskillende futures, en voorraad en ETF opsies beskikbaar vir handel, maar in hierdie tyd van my gunsteling vir die dag handel is die Emini Russell toekoms en Apple Computer voorraad opsies. Beide van hulle het die eienskappe van 'n relatief wye daaglikse reekse in vergelyking met ander alternatiewe, saam met verskeie verhandelbaar beweeg binnekant van hierdie reekse. Taktiese Trading Metode strategieë Het jy al ooit gedryf met Renko kaarte? Renko grafiek handel is iets wat ek eers begin met November verlede jaar en laat my ook noem dat alle opleiding video's en updates word nou gedoen op die volgende webwerf: My doelwit vir Renko kaarte ten tyde was om vorendag te kom met 'n ander en beter term styl, die vinniger tyd kaarte wat ek gebruik het vir tydsberekening te vervang, in kombinasie met 'n 60 minuut posisie handel grafiek. Wat ek gevind het is dat die Renko grafiek opset van vaste prys stene in plaas van tyd of bosluis bars, het 'n groot deel van die geraas van die grafiek verwyder. En die Renko handel aanwyser en verwante "basis" handel setup gebruik is een van die duidelikste handel metode strategieë om die werklike tyd dat ons moet sien. Ek het eintlik besluit om op te hou met die "vinnige" grafiek Emini Russell dag handel dat ek vir so baie jare gedoen het om te fokus op aandele en opsies kombinasie handel. Maar nou is ek besig Emini Russell termynmark dag handel weer, saam met die euro en ru-olie hoewel met 'n stadiger en meer meganiese styl as voorheen. Emini Russell Dag Trading Die gebruik van Renko kaarte vir Emini Russell Dag Trading Emini Russell dag handel video gesprek oor Renko handel grafiek basis setups, asook 'n paar riglyne vir potensieel neem diskresionêre ambagte. Dag Trading Renko Chart Base Trade Opstellings

No comments:

Post a Comment