Monday 16 October 2017

Bullish Options In Speel Gees Aerosystems


Daily Stock en Options Wenke updates; Kry ons daaglikse nuusbrief Hier Ek is mal daaroor wanneer 'n handelsmerk regtig bymekaar kom. Na 4 DD se en 'n roll, ek gewissel uit 16 keer my eerste posisie in TLT vandag vir 'n 140% wins. Dankie Phil vir die lesse in skalering in, en betaal vir posisie. Hott / Het jy 'n groot ambagte daarmee: Gee 6.75 op oop, uit te 7.18 (avg) by 10:13 Reentered by 7.00 en al 7.11 paar minute gelede - was 'n klein spel, maar ek ingesamel enoght vir volgende maand PSW inskrywing. Phil - FAS - ek weet nie of te wees gelukkiger ek gemiddeld af en verkoop oproepe of dat ek myself uit FAZ die ander dag ... dankie vir wat hulp Ek dink dat Phil is super, ek het 39.3% YTD. Dankie vir jou vriendelikheid en die geleentheid om Phil waarneem vanaf Februarie. Dank Hom / PHIL Het nie my 10,000 ure gedoen, maar 'n paar jaar by PSW, en verskuif van visse met 'n enkele lyn te eienaar van 'n kommersiële treiler (figuurlik gesproke). Nou vis ek met baie lyne. Dit is verbasend wanneer jy gaan oor dieselfde inligting keer op keer, uiteindelik dit klik. Soos die aanplant van bome; synde die huis, 20% verkoop items, verkoop in die opwinding. en geduld. Ek het nou net verkoop 'n AAPL 12 Januarie 340/390 BCS deur die verkope van 12 Januarie 275 Put gefinansier. Die vakbond is op 'n jaar gelede het 'n netto krediet en opgewonde vyf minute gelede vir 'n 49 dollar per kontrak wins. Geen punt in wag totdat Opex om te sien wat gebeur, en ek sal net verkoop 10 van die VLO sit om myself Net Die ronde 50. Ek nie meer bekommerd wees oor Opex kom as ek aangepas en in die tyd vir die meeste posisies wat teen my . Ek maak nog 'n paar brul ape (RIMM, TBT, TRGT), maar ek speel die persentasies en my wenners agter hom laat my verloorders deur baie myle. Ek sou nooit in hierdie posisie as dit nie was vir Phil. Hy is 'n skat, suiwer en eenvoudig. Die gans wat die goue eiers lê as ons omgee om te luister en praktyk. Phil, 'n magtige groot dankie. Ek moet nog 'n paen voeg by Phil se "kontant en 'n kort" oproep, soos my TZA kortbroek is verlede betaal vir Similac en Pampers en het nou al dokters en Mt. Sinai-hospitaal rekeninge vir jong Charlotte, as TZA het die portefeulje tot 10%. - Zeroxzero Pad terug het 20 van jou voorgestel kort BP 11 Januarie 26 P 4.3 nou 0,85 - verkoop helfte. hierdie uur - betaal vir 'n jaar sub weer. baie dankie! Ek hou van die aftree-tel ook. Die Futures Trading is beslis meer sexy, maar die vervelige aftrede optel is die mense wat my konsekwent geld maak. - jjennings Jou bespreking tydens jou web seminaar oor SPX en SDS vandag was groot. Dit is regtig laat my sien hoe jy kyk na die getalle en gebruik die 5% reël om te sien waar infleksie punte voorkom en wat die bands lyk. Dit was ongelooflik nuttig. Ek het eintlik verkoop uit my klein kort posisie op 'n goeie wins en sal dieper kyk na my portefeulje en hoe om dit te verskans (wat meer 'n weddenskap op 'n korttermyn fluktuasies eerder as 'n heining na te luister na wat jy was). Daarbenewens was jou standpunt oor verskansing ook baie behulpsaam te kyk na die hefboom wat jy kan kry w / 'n klein verspreiding en portefeulje te beskerm teen 'n groot skuif teen my. Baie dankie vir u hierdie deel. Baie nuttig. Groot oproepe vandeesweek! Ek het al die handel / te belê sedert die vroeë 80's (my pa begin my uit jong). Ek het sewe figuur rekeninge (in die verlede) en ek het baie van die saak gedoen, so ek kan sê dat ek 'n goed gesoute belegger. Phil is die ware Jakob. Sy ambagte sin maak en sy strategie is klank. Hy sien dinge wat ander mis en hy is een van die beste in die vind van die prys onreëlmatighede. Wanneer hy 'n fout maak, het hy 'n afrit strategie reeds beplan. Hy verskans baie goed en hy het 'n instict wat hom vertel om te gaan na kontant of alles in te wees. - Autolander Dankie vir die USO rigtings vandag. Het dit 3 keer (op / af / op) vir 'n baie mooi oorwinning. Phil is 'n fundamentalistiese sy vingers. Sy vermoë om 'n voorraad te waardeer veel verder gaan as p / e, as hy die essensie van baie besighede, wat hulle gee waarde en hoe hulle hul geld verstaan. As sodanig, sy aanbevelings is van onskatbare waarde vir 'n belegger wat 'n waarde-georiënteerde benadering neem. - Zeroxzero Phil, dankie vir die oproep op die SKF vroeër plaas, ek ry wat Horsie afdraande op die oomblik, giddyup! Ek het 'n "stil" lid vir die afgelope jaar, en is 1000 uur in die 10K ure van opleiding (Die laaste week is ten minste 500 werd uur!). Gemaak baie foute en misverstaan ​​'n hele paar oproepe Phil se ... 'n werklikheid gemaak geld wanneer omgekeer. Die chat (Insluitend die politiek) is baie interessant (Baie groot geeste met internasionale dekking), en 'n groot metgesel, terwyl verpleging 'n handelsmerk wat skeefgeloop het, deur middel van die nag. Die webinars (ten spyte van tegniese probleme) is uiters nuttig. Dankie vir jou afrigting ... dit het my 'n konsekwent winsgewende handelaar gemaak, met 'n beter begrip van wat ek weet nie. Hi Phil, Dankie vir die gratis ramp heining idees. Ek geïmplementeer variasies van twee van hulle op SDS bul oproep versprei en EEM dra sit versprei (nog nie die TZA gedoen) en hulle werklik verskans my korttermyn verlang mooi vandag. Maak dit lyk baie meer soos dobbel. Jy is die man (van die mense)! - Howard Roake Phil: Dankie! Skalering, skalering en skalering ... dan geduld, geduld, geduld Ek is 2-1 kort en selfs op 'n dag die breë mark is up Ek het my grootste eendag wins in die jaar. Die laaste 6 weke in werklikheid het 'n groot gewees. Ek voel ek het geleer om 'n paar instrumente wat my in staat sal stel om te gaan met die onstuimigheid wat voorlê gebruik. Verkoop kort oproepe is beslis my voorkeur benadering. Selfs my toegelaat om gholf te speel vanmiddag terwyl die premie weggesmelt en skiet 'n loopbaan lae ronde. Ek skuld jou man! Nice intraday handel oproepe vandeesweek Fil. Jy het my verslaaf aan handel SPY opsies analoog na jou DIA beweeg. Ek betaal 'n paar onderrig die afgelope paar weke, maar ek dink ek het die hang van dit. Moenie gulsig wees en gelukkig te wees met 0,05-0,10 en soms jy gelukkig met veel groter beweeg is. Dankie vir die opleiding! Ek is die handel vir 'n hele paar jaar en in 'n goeie jaar gemaak sowat 25%. Nadat hy by PSW, gevolg ek nou die PSW strategie en my handelswins vir vanjaar is naby aan 70% tot op datum. Vir pret, ek wil om te meng in 'n paar "Wees gegroet Maria" speel wat werklik goed uitgewerk, maar oor die algemeen die eenvoudiger Koop / Skryf strategie, soos aangebied deur Phil so dikwels, het die meerderheid van die wins. Danksy super nuttig Re: ugn voorbeeld ... ..other inflasie / mark-korreksie-verdediging-verwante drama wat jy uitgegooi wat vasgesteek UP in minder as 'n maand is TITN 14/06 $ 15 wan, tot 40%. Verskoon my entoesiasme, maar het nie hierdie tipe van winste in verskeie toneelstukke moes in jare wat nog te sê dae om dit te doen op my eie .......maybe ek moet die PSW infomercial aan te bied. - stevegeb200 Phil - Ek het jou vroeër handel 'n maand of wat gelede op MSFT 2015 32/37 BCS, verkoop 2015 30 wan. Nice tot 75% nou! - Jomptien GLD Ek haal my bellers en gerol my verlang vanoggend, woo hoo! - Ephmen85 Phil / Ek hoop die volgende 5 jaar beermark sal soveel pret en so winsgewend as die 5 jaar bulmark wees. Vir diegene wat oorleef 2008/2009, en wat imbibed die wysheid van PSW, wat 'n tyd wat dit is. Goed om u aan my sy. Ek dink jy verkoop jouself kort - wat jy nodig het om jou pryse verdriedubbel :) Sjoe, kyk na DRYS gaan. Nice 'n beroep op die buitenste ingang van die ander week Fil. Ek het 200 teen $ 6,66 en verkoop 'n 7.5 oproep vir $ 0,50, dan op die traan verkoop vandag nog 7.5 oproep vir $ 1. Dit moet sit my in teen 'n gemiddelde van $ 5,91 en weg te $ 7,5 gevra vir 'n wins van $ 300 + ná Opdrachten. Weereens 'n ander Phil handel betaal vir hierdie maande lidmaatskap. - Craigzooka Om 'n beer is maklik (en ek is nie oortuig ons almal doen wat goed op die geheel as 'n ekonomie), maar 'n mens kan nie die stryd teen die tendens (nie Phil sê dat 'n ruk gelede)? Net dek, maak 5-10-15-20% en gaan voort. Dit is regtig nie voeg deur afsplintering weg. Al wat ek kan sê, is ek terug na 2007 vlakke in my rekening b'f die ongeluk met die aanloop tot en 'n paar baie mooi hulp op hierdie bord ... SO Kudos aan ons (en my !!) ... - deur Pharmboy Tesla et. al. - Ek het baie maande spandeer om gehamer kortsluiting oorwaardeer Momos, totdat uiteindelik, ek geïnternaliseer Phil se boodskap. Speel klein; gee jouself genoeg ruimte om te verdubbel / beweeg op die [gebrek aan waarde] ketting in terme van die prys. Speel kort; neem [Musk se bv.] jongste oproep en verkoop die piek vir 'n kort tyd, want sy tweets altyd kom tot niks. Ek het al die skepper van geld om dit te doen, ek kyk net dat premie smelt weg met skaars bedekte vermaak. Swaai vir die heinings is vir suckers [my, vir 'n lang tyd]. Daardie klein winste regtig optel - $ 2k per week van verdamp premie en jy kan 'n Tesla eintlik koop teen die einde van die jaar. - zeroxzero Phil - Dankie vir die verwelkoming geskenk van die pot op 'n bok Net betaal vir hierdie maand en my lidmaatskap is nie eens 24 uur oud! uitsien na nog vele meer - BK Seëninge, AL: Ons voltooi twee maande van 2015 Tot dusver het dit 'n goeie rit met my PSW al kort put portefeulje wat 'n 15,73% wins met $ 83K in winste in 2015 geoes is. Ek wil u bedank vir die deel van jou wysheid met ons. Ek het baie geleer (en steeds is) oor jou handel strategie, maar ook sien ek 'n man wat werklik omgee vir ons land, Amerika. Dankie. - Autolander Phil, ek wou net sê dankie vir die feit dat daar. Die wêreld het meer van jou. Jou webwerf voort om my lewe elke dag positief te verander.

No comments:

Post a Comment