Wednesday 25 October 2017

Uitstalling Blog Van Suid-Afrika


Volledige Gids tot Suksesvolle uitstalling Marketing - Deel 1 Uitstallings is die beste van aangesig tot aangesig bemarkingsgeleentheid vir maatskappye regoor die wêreld. Hulle bied 'n uitstekende verkope, bemarking, navorsing, brandmerk, finansiële en ander voordele vir maatskappye wat 'n paar belangrike uitstalling bemarking beginsels verstaan. Uitvoerende besluitnemers konsekwent rang uitstallings as hul 8220; nommer One8221; keuse vir die verkryging van die aankoop van inligting klop uit 12 ander sake media keuses, insluitend direkte pos, advertensies, telemarketing, ens Uitstallings is die enigste Bemarking medium wat 'n pre-gekwalifiseerde besoekers lewer tot jou maatskappy se staan ​​in 'n aangesig-tot-aangesig verkoop omgewing. En hierdie besoekers, belê hul eie kosbare tyd en uitgawes te wees by die uitstalling. Dit is werklik 'n uitstaande bemarkingsgeleentheid. Peter Drucker, in sy boek Post kapitalistiese samelewing. noem hierdie nuwe eeu die ouderdom van spesialisasie en kennis. 8220, Ons het nie meer maak of beweeg dinge; Ons pas kennis te knowledge.8221; En omdat uitstallings is die eerste geleentheid om dit te bewerkstellig, UFI, Die Globale Vereniging van die Exhibition Nywerheid. bied hierdie bemarking hulpbron vir deelnemende maatskappye en uitstalling organiseerders, wat hierdie inligting met hul uitstallers kan deel. Baie van die navorsing data is gebaseer op studies wat oorspronklik deur die Sentrum vir Exhibition Industry Navorsing (CEIR), gebaseer in Chicago, Illinois, VSA. Die stappe om te volg: Stap 4: Pre-Show Kommunikasie met Eerste Tyd Besoekers Stap 5: Pre-Show Kommunikasie met 'n lang tyd Besoekers Stap 1: kies van die regte Uitstalling vir jou onderneming Die keuse van die beste uitstalling wat ooreenstem met jou maatskappy se verkope, bemarking, handelsmerke, of ander doelwitte is jou eerste stap na sukses. Dit is 'n uitdaging, maar aangesien daar 'n geskatte 30,000 besigheid-tot-besigheid uitstallings gehou elke jaar oor die hele wêreld. Hier is 'n paar gedagtes om jou keuse te vergemaklik: 1. Fokus op die globale uitstallings aangebied in die bedryf sektor wat geskik is vir jou maatskappy. 2. Evalueer hierdie uitstallings volgens hulle belangrikheid in daardie sektor, sowel as hul plaaslike, nasionale of internasionale appèl. Byvoorbeeld, hoe lank hulle reeds bedryf? 3. As jou kompetisie is uitstal in hierdie gebeure, kan dit 'n goeie aanduiding dat jy in ag moet neem uitstal wees. 4. hersien versigtig die gehoor demografie (die gepubliseerde statistieke of data oor die besoekers, uitstallers, pers, VIP's, ens). Die uitstalling besoeker profiel moet jou maatskappy bied 'n goeie potensiaal vir die maak van verkope of byeenkoms verkope lei. Moenie jou kliënte woon die uitstalling? 5. As jou fokus is op maatskappy brandmerk, moet hierdie besoeker statistieke help om te bepaal of daar 'n geleentheid om dit te bereik. 6. Maak seker dat die maatskappy die vervaardiging van die uitstalling het 'n goeie finansiële reputasie. Vind uit hoe lank hulle nog in besigheid is. 7. Die totale geografiese gebied bedien deur die uitstalling moet ooreenstem met jou bemarking behoeftes. 8. Die fasiliteit waar die uitstalling sal gehou moet word geëvalueer, veral vir sy tegnologie offers? 9. Evalueer die stad waar die uitstalling sal gehou is daar goeie hotelle in die buurt? Wat van vermaak geleenthede vir die ontmoeting met jou huidige kliënte? 10. Oorweeg toeganklikheid tot uitstalling deur die lug, spoor, motor, aangesien dit bywoning sal beïnvloed. Is daar ander vervoer opsies wat beskikbaar is? 11. Evalueer die ondersteuning dienste wat aangebied word by die uitstalling. Byvoorbeeld, is vertaal dienste gewoonlik vereis. 12. Ten slotte, die tyd van die jaar die uitstalling sal gehou word en politieke oorwegings kan belangrike faktore. Na 'n deeglike studie, kontak die uitstallings wat geskik is vir jou maatskappy se bemarking doelwitte en behoeftes is. Onthou dat uitstallings is oor die maak van verkope onmiddellik, of aansienlik verkort die verkoop proses vir toekomstige verkope. Stap 2: Die opstel van doelwitte Die tweede stap in die rigting uitstal sukses stigting doelwitte vir jou maatskappy se deelname. Die hartseer waarheid is dat 71 persent van deelnemende maatskappye nie doelwitte of plan strategieë vir hul deelname. Erger nog, net die helfte van hierdie maatskappye met doelwitte ooit vol met hul standpunt. Maar die maatskappye wat vestig en meet doelwitte konsekwent groot sukses behaal. Doelwitte verskaf rigting vir elke aspek van jou maatskappy se deelname uitstalling: jou bemarking strategieë, brandmerk planne, begrotings, uitstalling argitektuur. grafiese, produkte, literatuur, IT-ondersteuning, en die nodige personeel. Doelwitte Verkope: doelwitte te stimuleer ook verkope prestasie in die stand, veral as dit gemeet in terme van hul hoeveelheid en gehalte van kontakte deur die personeel. Dit beteken dat jy jou maatskappy se doelwitte te omskep in 'n persoonlike doelwitte vir elke lid van jou personeel om te bereik by die uitstalling. Navorsing konsekwent bewys dat suksesvolle deelnemende maatskappye maak verkope verwante doelwitte hul prioriteit. Basiese Doel Om doelwitte te stel, moet jy definieer wat jou maatskappy wil verkoop, te bevorder, mark, merk, of kommunikeer in 'n uitstalling en aan wie. Tipiese doelwitte is enige kombinasie van die volgende: 1. verkope te verhoog deur middel van nuwe bestellings of gekwalifiseerde handelskou lei. 2. Stel nuwe produkte of dienste. 3. Verbeter jou verhoudings met huidige kliënte. 4. Voer marknavorsing. 5. Kry kontak name vir die maatskappy se e-pos lys. 6. Maak 'n nuwe markte of gebiede. 7. Kry media blootstelling. 8. Check uit die kompetisie. 9. Verbeter beeld die maatskappy of handelsmerk. Die opstel van doelwitte is die eerste stap in 'n suksesvolle uitstalling bemarking aktiwiteit. As die bemarking guru, Lawrence J. Peter, het geskryf: 8220; As jy nie weet waar jy gaan, sal jy waarskynlik uiteindelik iewers else.8221; Stap 3: teikenbemarking Doel bemarking is die volgende belangrike stap in die uitstalling bemarkingsproses. In teorie, sy heel eenvoudig: jy kontak met die besoekers wat jy wil om te sien by 'n uitstalling en vir hulle sê waar jou standpunt is geleë en wat jy uitstal, brandmerk, toon, ens Besoeker Kategorieë Op 'n gevestigde uitstalling, is die besoeker groep bestaan ​​uit die volgende kategorieë: 1. Kopers en / of spesifiseerders van aankope, van wie sommige sal bywoon vir die eerste keer, terwyl ander lojale besoekers, jaar na jaar terugkeer. 2. Druk verteenwoordigers (beide gedrukte en elektroniese). 3. Baie Belangrike Persone, VIP's of meningsvormers. 4. Internasionale besoekers. 5. Studente wat dalk invloedryke kopers in die toekoms. 6. Ander betrokke by die bedryf. Werklike Teikengehoor Dit is belangrik in hierdie stadium realisties oor die aantal besoekers wat jy kan verwag om te voldoen aan enige uitstalling te wees. Jy en jou span moet verstaan ​​dat nie elke besoeker 'n belang in wat jou maatskappy is uitstal. Trouens, navorsing toon dat ongeveer 15 persent van 'n uitstalling gehoor het algemene belange in enige kategorie produk of diens. Om seker te wees in jou uitstalling beplanning, oorweeg 10 persent as jou spesifieke teikengehoor. Deel 2 sal volgende week bekend gemaak

No comments:

Post a Comment