Monday 9 October 2017

Finansies En Beleggings


Beste virtuele Stock Trading Webwerf | Online Stock Trading vir beginners Geplaas deur: Sandra 31 Mei 2011 Vraag: Voorrade en aandele het my aandag vir 'n rukkie nou en ek is baie gretig om te probeer my hand op 'n paar-beurs. Voordat ek 'n makelaar of agent nader, sou ek graag wou leer, speel om 'n bietjie op my eie. My werk behels my werk op 'n rekenaar vir ure en so ek wil graag 'n paar van die beste aanlyn webwerwe vir virtuele-beurs verken voordat ek verder neem nie. Dit sou nuttig wees as jy 'n paar plekke met my en enige ander wenke wat jy voel ek moet weet vir dieselfde kan deel. Dankie! Beste Online terreine vir virtuele Stock Trading Ans - Dit is wonderlik om te sien jy belangstel in-beurs! Dit maak 'n hele nuwe wêreld, maar jy moet onthou dit het sy deel van lief en leed. Ook ek het begin online en dan verskuif af. Voordat jy geniet in die handel, onthou om gegrond te bly, op hoogte van geld betrokke nie verloor en bewus te wees van jou verantwoordelikhede en die wisselvalligheid van die mark. Hier is 'n lys van webwerwe wat die beste vir virtuele-beurs vir beginners is 1. Wall straat oorlewende = wallstreetsurvivor / Dit is 'n webwerf wat kan jy speel met-beurs, gee jou die geleentheid om te leer langs die pad. By die aanteken, kry jy $ 100,000 as 'n begin som by jou virtuele handel te doen. Jy kan leer, kry wenke, raadpleeg ander kundiges en sit terug kyk na die mark gaan op of af. Spandeer tyd begrip van hierdie arena voor duik in die handel. Hierdie kan ook gebruik as virtuele-beurs speletjies, baie nuttig en goed leer vir beginners. 2. zoodak / Die webwerf wat jou toelaat om te speel met real time updates en uitdagings is 'n goeie plek om te doen virtuele-beurs. Dit kan nogal verslawend, so maak seker om gefokus te bly en nie meer elke dag te spandeer as 'n paar uur op die terrein. 3. simulator. investopedia / Stock simulator, waar jy 'n gevoel van hoe die reële mark werk kan kry? Weereens, al wat jy hoef te doen is teken, kry jou hande op die $ 100,000 en die gang te kom. Jy kan konnekteer met ander beleggers, belê sonder enige risiko, verdien soveel as moontlik en maak die meeste van die wenke aangebied. Ophou lees, en kry aan die gang-beurs!

No comments:

Post a Comment