Monday 6 November 2017

Vyf Strategieë Vir 'N Wen - Verkope Aanbieding


Get out van die Donker Eeue van Koue roeping en visitekaartjes. Moderniseer Nou Jou Marketing. 12 Desember 2011 Editor39; s nota: Sluit by ons aan vir 'n deel twee van ons live chat met verkope kenner Grant Cardon e, wat sy beste strategieë vir die sluiting van 'n verkoping sal deel. meld net aan Entrepreneur op Woensdag. 14 Desember, by 15:00 EST en bring jou vrae. We39; ve al gesien het - mense luister na 'n verkope aanbieding, oë oor glaserig en hul gedagtes oral maar oor wat die spreker sê. As 'n entrepreneur, of you39; re verkoop jouself of jou produkte en dienste, it39; s van kritieke belang om die misstappe wat vooruitsigte om te slaap en die dood van die transaksie het te vermy. Hier is vyf moet-reëls nakom om oorwinning oor die vooruitsigte en verseël die transaksie. Jared Reitzin, stigter van mobileStorm Justin Montgomery 1. Luister voor opslaan. Een van die foute sake-eienaars te maak is 'n gesprek te veel oor die wonders van hul maatskappy, in plaas van om vrae te vra en te luister na 'n potensiële customer39; s behoeftes. Jou vooruitsig waarskynlik het 'n bietjie navorsing oor jou vooraf in elk geval, so don39; t mors kosbare minute aan die gang oor jou kwalifikasies. & Quot; Niks is meer irriterend as wanneer iemand pitching jou, en it39; alles oor hulle, hul produkte, & quot; sê Jared Reitzin, stigter van mobileStorm, 'n Los Angeles-gebaseerde verskaffer van web-gebaseerde e-pos en selfoon en sosiale kommunikasie platforms. Kyla O39; Connell, vise-president van sake-ontwikkeling en verkope afrigter vir Washington DC-gebaseerde Aser Verkope strategieë, dui die opening van jou aanbieding met 'n vraag soos, & quot; I39; m bereid is om ons oplossing vir jou te bespreek, maar het niks verander sedert ons laaste gepraat & quot?; of & quot; Is daar enigiets anders wat ek moet weet voordat duik in 'n oplossing & quot?; Kort voor lank, Reitzen sê, & quot; Die kliënt sal jy die sleutel tot hoe jy die transaksie kan wen. Jy hoef net om genoeg vrae vra en dan stil te bly & quot. 2. Sit in meer prep tyd. Maak nie saak hoe goed jy is op dink op jou voete, don39; t vleuel die aanbieding. You39; ll risiko spring oor die hele plek sonder 'n logiese vloei, sê Terri Sjödin, stigter van Sjödin Communications, 'n verkope opleiding en raadgewende firma in Newport Beach, Kalifornië Neem die tyd om voor te berei en te oefen van 'n raamwerk, maak seker dat jou. aanbieding dek al jou punte duidelik en bondig, dui Sjödin, wat ook die skrywer van klein Boodskap, Big Impact (Greenleaf Book Group Press, 2011). Reitzin sê hy altyd resensies 'n prospect39; s webwerf om te leer oor wat dit verkoop, hoe dit geld en hoe hy in staat kan wees om sy probleme op te los. Hy tjeks ook vir 'n onderlinge verbindings op LinkedIn. & Quot; s persoonlikheid en wat ek kan sê dat die vergadering suksesvol, & quot sou maak; en Ek sal hulle 'n oproep of skiet hulle 'n e-pos vra meer oor die prospect39; hy sê. & Quot; Soms mense sal jy 'n heads up & quot gee oor hoe jy die vooruitsig moet benader, en dit kan van onskatbare waarde wees. 3. Verlevendiging dit. Baie professionele mense don39; t besef hoe vervelig hul aanbiedings is - te veel feite, 'n plat monotone, moeg stories. & Quot; Soms professionele gewees gee dieselfde aanbieding vir so lank hulle net glip in auto pilot, & quot; Sjödin sê. & Quot; In today39; s mededingende mark, jou aanbiedings moet vermaaklike wees ten einde die aandag van potensiële kliënte te bekom en in stand te hou & quot. Wees kreatief en maak 'n paar energie agter jou aanbieding. Sjödin dui oefen met 'n bandopnemer te bepaal of jou aanbieding struikel en verbeterings. & Quot; Die toon wat jy gebruik en jou vokale variasie toelaat dat jy jou eie persoonlikheid te projekteer en om 'n positiewe reaksie of jy praat aan een persoon of 'n groot groep mense, & quot skep; sy sê. 4. Don39; t gebruik visuele hulpmiddels soos 'n kruk. As brosjures, uitdeelstukke of skyfies 'n produk of diens kan verkoop op hul eie, sou maatskappye nie handelaars nodig. & Quot; Afhangende te veel op visuele hulpmiddels kan ons 'n valse gevoel van sekuriteit, & quot gee; Siodin sê. & Quot; Ons is geneig om te dink dit isn39; wat nodig is om deeglik voor te berei t omdat ons stutte ons sal lei regdeur die aanbieding. Ons laat die visuele hulpmiddel geword het van die sterre en feitlik loop die show & quot. Strategies te plaas visuele hulpmiddels in jou voorlegging aan die groot punte na vore te bring, maar onthou dat jou styl en persoonlikheid veel meer impak sal hê. Belangrikste, vra jouself af of 'n visuele hulpmiddel is vir jou of vir hulle? & Quot; As it39; s vir jou om jou te kry deur middel van jou aanbieding, skaf dit, & quot; Sjödin sê. & Quot; As it39; s vir hulle, sodat hulle kan visueel verstaan ​​jou aanbieding, hou dit & quot. Zak Dabbas, medestigter en besturende vennoot van Punchkick Interaktiewe Punchkick Interaktiewe 5. Wees gereed om die volgende stap te neem. Nie elke voorlegging gaan eindig met 'n verkoop, so it39; s vir u om die volgende stap in die proses vestig. Zak Dabbas, medestigter en besturende vennoot van Punchkick Interaktiewe Inc. n Chicago-gebaseerde mobiele bemarking firma, sê een van sy grootste foute vroeg in sy loopbaan was die sluiting van vergaderings met 'n & quot; ons hoop om gou & quot weer praat; mentaliteit. & Quot; Die uitvoerende ons praat met is ongelooflik besig, & quot; sê hy, & quot; en ons het besef dat ons nodig het om die volgende stappe te bepaal net daar en dan â €. voor die lewe in die pad kry & quot; Wees gereed om 'n daaropvolgende vergadering skeduleer of opvolg oproep, wat you39 sal wys; re ernstig is oor om saam te werk. & Quot; Jy mag nie nog die koop, & quot; O39; Connell sê, & quot; maar jy ten minste iets so opgestel dat dinge kan voortgaan om vorentoe te beweeg & quot.

No comments:

Post a Comment